Lilla Gubben

Datum 2014-01-05, Tid 22:33:00

 
Lilla Gubben, valack f. 2010 Korsningsponny. Ca 128-130 cm i mnkh.
e. Myrarps Mango u. Ekcellencjia ox
 
Han kom till mig våren 2012 som en två årig hingst, några dagar före min födelsedag. Han är min första egna ponny. Han hade inte gjort så mycket så vi fick som börja från början med longering, promenader, NH osv. Lite senare under 2012 började jag sitta på honom och senare började jag rida honom lite smått. Men började rida honom lite mer "ordentligt" slutet av förra året/början av det här året.
 
I år har vi hunnit med att starta en miniklubbtävling, ridit honom i grimma+grimskaft och i halsring, hoppat litegrann och tolkat en del vilket han tycker är kul. Han är verkligen en ponny som vill göra rätt och vill lära sig.

Kommentarer


Innan du kommenterar:

- Du kan följa mig på bloglovin.
- Du kan kontakta mig på: [email protected]
- Jag fotar med min Canon EOS 600D.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop Elements 11 och i PhotoFiltre.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0