Veredus Olympus landade i brevlådan

Datum 2014-01-30, Tid 17:59:00

Det var mina veredus olympus som landade i brevlådan idag! Så himla fina, verkligen. Är så taggad på att få börja använda dom, men när det blir får vi allt se.. Nu ska jag på en stund åka till stallet och mocka och fixa allting. Jack lär inte vara den lättaste att mocka till då han har stått inne idag, haha nåjå. Ska antagligen promenera med honom också. Ni får mer uppdatering när jag är hemma igen, ha de bra!
 
 
Visst är dom fina?

Kommentarer
Postat av: Tuva

Jättesnygga :)

Svar: Hihi ja visst är dom :)
Emilia Larsson

2014-01-30 @ 19:35:46
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se
Postat av: Nora Bååth

Hur fina som häslt :D

2014-01-30 @ 21:51:31
URL: http://norabaath.se
Postat av: Felicia

Vart köpte du? Mina är så slitna så jag vill ha nya och kommer inte ihåg vart jag köpte dom x)

Svar: Haha, dom finns typ överallt! Kolla typ Horze, Skarahästsport, Hästshopen, Hästnet, Ridsportbutiken, Cheval osv! :)
Emilia Larsson

2014-01-31 @ 16:21:42


Innan du kommenterar:

- Du kan följa mig på bloglovin.
- Du kan kontakta mig på: [email protected]
- Jag fotar med min Canon EOS 600D.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop Elements 11 och i PhotoFiltre.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0